تجلیل اداره ورزش شهرستان از قهرمانان فدراسیون

تجلیل اداره ورزش شهرستان از قهرمانان فدراسیون

به گزارش روابط عمومی، قهرمانان هیئت کونگ فو شهرستان دشتستان، مورد تقدیر و تجلیل کمارج حاجی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان قرار گرفتند.

این جلسه با حضور کمارج حاجی رئیس اداره ورزش و جوانان، یداله بناری دبیر هیئت کونگ فو دشتستان، حسین اسفندیاری رئیس انجمن کونگ فو توآ شهرستان دشتستان، زهرا راوند اسپانسر تیم ممای، بهمراه جمعی از مقام آواران مسابقات ممای فدراسیون و انجمن کونگ فو توآ کشور برگزار گردید.

در ابتدا بناری دبیر هیئت کونگ فو دشتستان جلسه را با تقدیر و تشکر از اسپانسرها خانم زهرا راوند و آقای جعفر طلائیان آغاز کرد.
بناری در ادامه افزود: ما مجموعه پر توان کونگ فو شهرستان در دوران کرونا هر آنچه در توان داشتیم بکار گرفتیم تا بتوانیم با مقام آوری های متعدد بخشی از زحمات و حمایت های شما را جبران کنیم.
حالا از شما تقاضا داریم نسبت به بازگشایی باشگاه ها و برگشتن به روال سابق با رعایت نکات بهداشتی،اقدامات لازم را به انجام برسانید.

کمارج حاجی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از فعالیت های پی در پی هیئت کونگ فو دشتستان گفت: تمام سعی ما بر این این است که سالن ورزشی(خانه کونگ فو) را در سال آینده تکمیل و تقدیم کنیم به شما ورزشکاران و مربیان قهرمان پرور.

کمارج حاجی در ادامه افزود: در رابطه با بازگشایی باشگاه ها هنوز تصمیم جدی اتخاذ نشده اما کماکان پیگیر هستیم.

در ادامه اسپانسر تیم ممای خانم زهرا راوند ضمن خدا قوت به فعالین عرصه ورزش کونگ فو بیان داشت: من خود از خانواده ای ورزشی هستم و کاملاً کمبودها و نیازهای قشر ورزشکار را درک میکنم و در حد توانم دست از حمایت قهرمانان و ورزشکاران این رشته پر تلاش نخواهم برداشت.

در پایان کمارج حاجی، بناری، اسفندیاری و راوند از سه قهرمان ارزنده فدراسیون کونگ فو کشور آقایان: محمد(متین) بناری، صادق هوشیار، سید مصطفی حسینی تقدیر شد و احکام این عزیزان بهمراه جوایزی از طرف هیئت کونگ فو و اسپانسر تیم ممای خانم راوند تقدیم حضورشان گردید

*در پایان بناری از نوید کریمی روابط عمومی خود در هیئت کونگ فو و همچنین خانم راوند به پاس حمایت و همراهی ایشان تقدیر نمود

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

راوند پوشان | شرکت تعاونی و بنیاد خیریه

::راه های ارتباطی با زهرا راوند::

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بایگانی