به طو رکلی باید بدانید اسناد و مدارکی که مربوط به حسابداری می باشد اگر بایگانی گردد نشان دهنده حرفه ای بودن حسابدار می باشد. شغل حسابداری و اطلاعاتی که در مورد حسابداری یک شرکت وجود دارد بسیار مهم می باشد و باید به آن اهمیت زیادی داده شود، به همین دلیل باید تمامی مدارک و پرونده های اداری آن به درستی ذخیره شوند.حسابداری که منظم باشد تمامی مدارک مربوط به کار خود را دسته بندی می کند و این کار به جز اینکه از نرم افزار بایگانی استفاده کند میسر نمی باشد.
بایگانی
در گذشته اطلاعات به صورت دستی ذخیره می گشت که مشکلات زیادی را در پی داشت، ولی از زمانی که الکترونیکی شده است دیگر مشکلی را به به دنبال خود نمی کشد و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. اصول و روش های ذخیره کردن مدارک حسابداری مشخص شده می باشد و شما هم باید به این صول احترام بگذارید. به عنوان مثال تمامی اطلاعاتی که مربوط به بیمه افراد می باشد در یک طرف قرار دارد و اطلاعات دیگری مانند دستمزد و حقوق آنها هم مربوط به بخش دیگری می باشد حسابداری که حرفه ای باید در کمترین زمان تمامی اطلاعات را ذخیره می کند و در کمترین زمان هم آنها را در صورت نیاز خارج می سازد تا به دست افراد برساند.
اصول بایگانی پرونده های پرسنلی
اصول و روش های بایگانی اسناد و مدارک چیست ؟
جهت مشاوره در این زمینه به این صفحه بروید.
برای مشاهده ی مقالات سایت راوند پوشان به این صفحه بروید.
دیدگاهها
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.