دانلود واتساپ اندروید

دانلود واتساپ اندروید

دانلود واتساپ های مختلف برای سیستم عامل اندروید

  1. واتساپ رسمی
  2. واتساپ های جانبی

در این بخش از نیازمندی های سایت قصد داریم که انواع واتساپ های اندروید را معرفی کنیم و جهت دانلود در همین بخش قرار دهیم.

نکته : هر گونه مشکل یا سوالی در مورد واتس آپ داشتید می توانید در بخش نظرات یا تماس با مدیر فنی سایت مطرح کنید.

دانلود واتساپ رسمی

دوستان بهترین و مطمن ترین واتساپ در جهان نسخه ی رسمی شرکت فیس بوک میباشد .

(تذکر : توجه داشته باشید که سرورهای این برنامه در خارج از کشور هست و گاهی اوقات خبرهای مبنی بر سواستفاده از تمامی اطلاعات برخی کاربران منتشر میشود که پیشنهاد میکنم هر چه بیشتر در انتشار اطلاعات خاص و محرمانه خود دقت کنید.)

دانلود واتساپ برای آیفون به این صفحه بروید و آخرین نسخه را دانلود کنید.

دانلود واتساپ رسمی

برای دانلود بهترین نسخه واتساپ کلیک کنید


دانلود واتساپ های جانبی :

شرکت اصلی واتساپ چندین نسخه جانبی هم معرفی کرده که شامل چندین بخش میشود و محبوبیت زیادی نصبت به نسخه ی اصلی دارد .

دلیل محبوبیت این نسخه ها ( واتساپ بیزینس , اوجی واتساپ , جی بی واتساپ و واتساپ های رنگی ) امکانات جانبی برای کاربر میباشد که کارایی برنامه را بسیار افزایش میدهد و ما قصد داریم این نوع واتساپ ها را هم برای دانلود قرار دهیم.


برنامه واتساپ بیزینس

واتساپ بیزینس به شما امکان می دهد در واتساپ حضور تجاری داشته و از طریق ارتباط موِثر با مشتریان، تجارت خود را گسترش دهید.

اگر شما دارای یک خط تلفن شخصی و یک خط کاری جدا باشید، می توانید هم واتساپ بیزینس و هم پیام رسان واتساپ را با دو شماره جداگانه روی گوشی خود نصب نمایید.

واتساپ بیرینس علاوه بر ویژگی های پیام رسان واتساپ، دارای ویژگی های زیر نیز است:

برنامه واتساپ بیزینس

نمایه (پروفایل) تجاری: یک پروفایل برای بیزینس خود ایجاد کنید تا مشتریان به اطلاعات مهم شما مانند وبسایت، نشانی و اطلاعات تماس دسترسی داشته باشند.

ابزارهای پیام رسانی: با استفاده از پیام خارج از دسترس در ساعات غیر اداری و پیام درود و تهنیت برای وقتی که مشتریان برای اولین بار به شما پیام می دهند، ارتباط خود با مشتریان را نزدیکتر کنید.

پشتیبانی از شماره های ثابت: شما می توانید واتساپ بیزینس را با شماره تلفن ثابت نیز فعال کنید و مشتریان می توانند به شما روی آن شماره پیام دهند. هنگام تایید شماره، گزینه «با من تماس بگیر» را انتخاب کنید تا به وسیله تماس تلفنی کد را دریافت نمایید.

هم واتساپ بیزینس و هم پیام رسان واتساپ را داشته باشید: شما می توانید از هر دو برنامه واتساپ بیزینس و پیام رسان واتساپ استفاده نمایید.

واتساپ بیزینس شامل همه ویژگی های پیام رسان واتساپ است مانند ارسال رسانه، تماس رایگان*، پیام بین‌المللی رایگان، گفتگوی گروهی، پیام‌های آفلاین و بسیاری موارد دیگر.

دانلود مخصوص گوشی شما
دانلود اوجی واتساپ
شما با استفاده از برنامه او جی واتساپ میتوانید بصورت همزمان دو واتس آپ با دو سیمکارت متفاوت در گوشی خودتون داشته باشین و استفاده کنید این نسخه نسخه ویرایش شده واتساپ اصلی میباشد و دارای امکانات بیشتری می باشد از جمله داشتن تم های متفاوت و امکان دانلود تم ها , هشدار هنگام انلاین شدن مخاطبین شما , غیر فعال کردن تیک آبی  و سبز ,ارسال همزمان تصاویر بیشتر نسبت به نسخه رسمی ,ارسال فایل با حجم بیشتر ,امکان محدود کردن استاتوس و تصویر پروفایل برای دوستان خود و امکان تگ کردن دوستان خود در گروه که میتوانید ورژن جدید را دریافت کنید .
دانلود اوجی واتساپ
دریافت برای اندروید
حجم: 40.3 مگابایت

دانلود جی بی واتساپ اندروید
شما با استفاده از برنامه جی بی واتس اپ  GBWhatsApp  همزمان از چند حساب متفاوت استفاده کنید. فعال سازی این واتس آپ بسیار ساده هست .
توجه داشته باشید که شما در کنار واتساپ رسمی میتوانید یک واتساپ جانبی داشته باشید که میتوانید بر اساس سلیقه انتخاب کنید چه واتساپی را در کنار واتساپ رسمی داشته باشید.
دانلود جی بی واتساپ اندروید
جی بی واتس آپ شامل امکانات و قابلیت هایی است که شما را بر اوضاع سوار خواهد کرد امکاناتی که در این واتساپ تعبیه شده شامل : گزینه ای برای حفظ حریم شخصی کاربران ,ارسال فیلم با حجم ۳۰ مگابایت به جای ۱۶ مگابایت ,داشتن تنظیمات خاص بای مدیریت بهتر حساب خود در این پیام رسان , ارسال ۹۰ تصویر به طور همزمان , مشاهده رسانه ها بدون بارگیری آنها ,تغییر آیکون برنامه و اطلاعیه ها ,افلاین کردن برنامه , امکان پاسخ خودکار به مخاطبین , تغییر رنگ قسمت های مختلف و اضافه شدن استیکرهای انیمیشنی جدید .
هر گونه مشکلی در نصب و راه اندازی داشتید میتوانید در نظرات همین مطلب بیان کنید.
دریافت برای اندروید
حجم: 40.6 مگابایت

کاربران توجه داشته باشند این بخش آپدیت خواهد شد.

دانلود اینستاگرام

۱ ۰ ۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

سلام وقت بخیر
میشه واتساپ بیزینس را در کنار واتساپ رسمی رو نصب کرد و دوتا همزمان داشت؟

پاسخ:

۱۱ آذر ۹۹، ۱۱:۴۹
سلام بله
واتساپ رسمی اکانت شخصی و واتساپ بیزینس برای کسب کارتان کنار هم نصب میشود

Thanks for sharing your thoughts on اندروید. Regards

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

راوند پوشان | شرکت تعاونی و بنیاد خیریه

::راه های ارتباطی با زهرا راوند::

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بایگانی