شبنم روان بد یکی از برترین چهره های ورزش بانوان دشتستان

شبنم روان بد یکی از برترین چهره های ورزش بانوان دشتستان

شبنم روان بد، یکی از برترین چهره های ورزش بانوان دشتستان:

از جان مایه می گذارم تا افتخار شهر و استانم باشم

شبنم روان بد، متولد ۱۳۷۰ و ساکن شهر برازجان است.

وی کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی و داور لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است، او همچنین مربی و داور رسمی فدراسیون تکواندو کشور و دبیر ورزش مدارس شهرستان دشتستان میباشد ، وی توانسته است با پشتکار و تلاش های شبانه روزی مدارج مربیگری و داوری در رشته های مختلفی چون آمادگی جسمانی ، هندبال ، ژیمناستیک ، تکواندو ، فوتبال و ... را کسب و ارتقا دهد.

او در سال ۹۶ نیز عنوان مربی برتر ورزش شهرستان دشتستان را به خود اختصاص داد.

در اینجا تعاونی راوند پوشان جنوب دشتستان، قسمتی از فعالیت ها و موفقیت های این بانوی ورزشکار را در رشته های مختلف ورزشی بیان می کند تا مردم و مسئولین، بیش از پیش شبنم روان بد را بشناسند و از چگونگی فعالیت و موفقیتهای این چهره سرشناس ورزش بانوان دشتستان آگاه شوند.

شبنم روان بد از سال ۸۴ ورزش را به طور مداوم آغاز کرد که همزمان در چند رشته ورزشی مشغول به فعالیت شد و با توجه به استعداد و علاقه اش، رشته تکواندو را بصورت حرفه ای ادامه داد که بعد از چند سال تلاش بی وقفه توانست به تیم منتخب استان راه پیدا کند که پس از آن به مسابقات قهرمانی کشور ورود کرد که در این رشته ورزشی عناوین مختلف قهرمانی را بدست آورد و برای خود و شهرستان افتخار آفرید.

وی هم اکنون مربی فعال باشگاه ولیعصر برازجان است و مشغول به آموزش قریب به ۱۲۰ شاگرد می‌باشد.

شبنم روانبد

او در سالهای ۹۶ ۹۷ ۹۸ بصورت پیاپی بعنوان مربی تیم منتخب استان بوشهر برای اعزام تیم های استان به مسابقات لیگ و قهرمان کشوری انتخاب شد که در این ۳ سال مدالهای رنگارنگ و مقامهای ارزشمندی را در این راستا برای استان به ارمغان آورد.

او پس از آن در سال ۹۸ بعنوان بهترین کوچ ( مربی ) استان انتخاب و معرفی شد.

این بانوی جوان و سختکوش دشتستانی از سال ۹۸ افتخار قضاوت در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را به کارنامه درخشان ورزشی خود اضافه کرد که همچنان با قدرت ادامه میدهد.

او در حوزه ورزش دانش آموزی با کسب مقام قهرمانی در شهرستان و نایب قهرمانی در استان توسط تیم دانش آموزی و اعزام دانش آموزان به مسابقات بین مدارس کشور را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

ورزشی ترین بانوی ورزشی دشتستان اکنون در این شرایط سخت دست از تلاش برنمیدارد و کسب موفقیت هایش در رشته های گوناگون ادامه دارد ...

مدال های رنگارنگ در مسابقات کشوری و بین المللی ( تورنمنت آزاد ) در بخش های هانمادانگ و مبارزه تکواندو در سال ۹۹ بصورت مجازی از افتخارات و نتیجه تلاش های مستمر وی می‌باشد.

او راز موفقیت خود در ورزش را علاقه و تلاش های مستمر و بدون وقفه می داند و می‌گوید: این تلاش ها باعث می شود که از جان مایه بگذارم تا بتوانم افتخاری برای شهر و استانم باشم.

برای مشاهده دیگر همکاران به این صفحه بروید.

همچنین ببینید : معرفی بانوی موفق دشتستانی که در جذب اعتبارات صندوق خود رتبه اول را کسب کرد

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

راوند پوشان | شرکت تعاونی و بنیاد خیریه

::راه های ارتباطی با زهرا راوند::

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بایگانی