عفت راوند با بیش از ۲۰ سال تجربه مربیگری در ورزش

عفت راوند با بیش از ۲۰ سال تجربه مربیگری در ورزش

در ادامه روند معرفی بانوان موفق شهرستان دشتستان، اینبار قصد داریم بانویی را معرفی نمائیم که کاملا ورزشی است و در حوزه تخصصی خود با فرار گرفتن دوره های آموزشی گوناگون، شغلهای زیادی را تجربه کرده است.

دومین فرزند اسماعیل راوند بانویی بنام " عفت " است.

عفت راوند، متولد شهریورماه سال ۱۳۵۶ در شهر برازجان است.

وی داری مدرک لیسانس تربیت بدنی است و حدودآ ۲۰ سال تجربه مربیگری ایروبیک و آمادگی جسمانی، ژیمناستیک و دوومیدانی را در کارنامه خود دارد و اکنون نایب رئیس دوومیدانی شهرستان دشتستان است.

دبیر ورزش و مسئول تربیت بدنی، از عنوانهایی است که سرکارخانم راوند در دانشگاه بوشهر آن را تجربه کرده است و سابقه خوبی از خود بجا گذاشته است.

عفت راوند، با اتکا به علاقه درونی به ورزش، تمام مدارک و دوره های آموزشی مربوط به حوزه تخصصی اش را از مراکز رسمی کشور اخذ نموده است و دانش خود در ورزش را ارتقاع بخشیده و مدارک رسمی و معتبر زیادی را کسب کرده است.

راوند، بانوی ورزشی شهرستان دشتستان، حضور خداوند در تک تک دقایق زندگیش را بسیار تاثیرگذار عنوان میکند و علاقه و پشتکار در کارها را راز موفقیت و پیشرفت خود میداند. او به جمله "روح سالم در بدن سالم است" اعتقاد زیادی دارد و همیشه بر آن تاکید ویژه دارد.

عفت راوند

در پایان، نظر شما را به گوشه ای از مدارک ورزشی اخذ شده و دوره های تخصصی که سرکار خانم راوند در طول سالها حضورش در ورزش فرا گرفته است جلب میکنیم:

دارای مدارک مربیگری امادگی جسمانی و ایروبیک و ژیمناستیک و دوومیدانی

داوری در دوومیدانی و شرکت در دوره ها و سمینارهای مختلف ورزشی به عنوان تنها بانوی استان در رشته های روانشناسی ورزشی و تغذیه ورزشی و فیتنس وتی ارایکس و بادی بلید و اسپینینگ

شرکت در کارگاههای نسخه نویسی و علم تمرین و حرکات اصلاحی در ورزش و کار با تجهیزات و دستگاههای ای ام اس و اصول علمی و روشهای عملی ماساژ

بررسی طراحی تمرینات اینتروال با حضور اقای دکتر حمیدعلی نژاد معاون پژوهشگاه تربیت بدنی وزادت علوم و مربی بدنساز تیم های ملی

عضو انجمن پزشکان کشور زیر نظر دکتر طاووسی، مدرک فیتنسGradeB انگلستان QAL

برای مشاهده دیگر همکاران به این صفحه بروید.

معرفی بانوی موفق استان بوشهر در ایجاد اشتغال برای بانوان | سارا نظام زاده

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

راوند پوشان | شرکت تعاونی و بنیاد خیریه

::راه های ارتباطی با زهرا راوند::

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بایگانی