معرفی بانوی موفق استان بوشهر در ایجاد اشتغال برای بانوان | سارا نظام زاده

معرفی بانوی موفق استان بوشهر در ایجاد اشتغال برای بانوان | سارا نظام زاده

سایت رسمی شرکت راوند پوشان جنوب دشتستان، با ایده ای جالب و ارزشمند از سوی سرکارخانم زهرا راوند مدیر نمونه و موفق این تعاونی، بنا دارد از امروز بانوان فعال و پرتلاش شهرستان دشتستان و دارای تحصیلات و موفقیت های مختلف را به اجتماع معرفی نماید که در اینجا به معرفی یکی از بانوان همشهری می پردازیم.

سارا نظام زاده از بانوان موفق و پرتلاشی است که سعی دارد کارگاه های آموزشی برای اشتغال و توانمند سازی بانوان راه اندازی نماید.

به گزارش دیارجنوب، سارا نظام زاده فرزند عباس، افتخاراتش این است که فرزند دشتستان و زاده شهر برازجان است.

ایشان مشاور کاری و قرار دادی شرکت رهپویان صدر ساحل خلیج فارس (شرکت پیمانکاری و حمل نقل زمینی و دریایی) است.

وی در حال حاضر  دانشجوی کارشناسی حقوق است ، این دانشجوی حقوق ؛ به دلیل علاقه اش به این رشته در گروه ها و انجمن های متفاوت حقوقی فعالیت کرده که از مهمترین آنها می توان به انجمن علمی حقوق اساسی استان بوشهر اشاره کرد که این بانو مدیریت اجرایی انجمن را  بر عهده دارد.

 این بانوی موفق، سالها ( ۱۶سال) دور از استان بوده و در گذشته در کانون زنان جزیره کیش فعالیت داشته و بعد از ورود به استان در انجمن زنان اندیشمند جنوب کشور به فعالیت می پردازد.

این فعال اجتماعی؛  برای کمک به بانوان هم استانی همواره سعی بر ایجاد شغل برای زنان بد سرپرست و بی سرپرست داشت ؛ تا اینکه توانست با مشاوره دوستان و برخی از مسئولین  و با کمک خیر بزرگوار (دکتر شهرام شجاعی) آموزشگاه و کارگاهی برای ( بافت فرش و گلیم) ایجاد نماید.

وی برای افتتاح کارگاه و ایجاد شغل و توانمندسازی بانوان استان تلاش های فراوانی نمود که متأسفانه دو هفته قبل از  افتتاحیه با بیماری منحوس کرونا مواجه شد.

این بانوی پرتلاش در شرایط کرونایی نیز دست از فعالیت بر نداشته و  همراه با دوستان و فعالین اجتماعی برای کمک به افراد کم درآمد و بی بضائت با کمک خیرینی مانند دکتر شهرام شجاعی و زنده یاد دکتر خلیلی از کارت هدیه گرفته تا تهیه کمک معیشتی به خانواده های نیازمند و کمک به انجمن کلیوی پرداخت.

Sara Nezamzadeh

گفتنی است؛ این دانشجوی حقوق در طی تلاشهای خود در انجمن علمی حقوق اساسی استان بوشهر توانسته است؛ از معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری تقدیر نامه دریافت کند.

سارا نظام زاده در پایان موفقیت های اجتماعی خود در امورات مختلف را همراهی همسرش عنوان کرد و گفت: آرزویم، آرامش مردم ؛ سربلندی کشورم ایران و خود کفایی و اشتغال زنان هم استانی است.

برای مشاهده دیگر همکاران به این صفحه بروید.

همچنین ببینید : محجوبه صداقت: وقتی یک زن حالش خوب باشد یک نسل حالش خوب است

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

راوند پوشان | شرکت تعاونی و بنیاد خیریه

::راه های ارتباطی با زهرا راوند::

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بایگانی