معرفی بانوی موفق دشتستانی که در جذب اعتبارات صندوق خود رتبه اول را کسب کرد

معرفی بانوی موفق دشتستانی که در جذب اعتبارات صندوق خود رتبه اول را کسب کرد

سایت رسمی شرکت راوند پوشان جنوب دشتستان، با ایده ای جالب و ارزشمند از سوی سرکارخانم زهرا راوند مدیر نمونه و موفق این تعاونی، بنا دارد از امروز بانوان فعال و پرتلاش شهرستان دشتستان و دارای تحصیلات و موفقیت های مختلف را به اجتماع معرفی نماید که در اینجا به معرفی یکی از بانوان همشهری می پردازیم.

به گزارش سایت راوند پوشان کیمیا کوهکن، فرزند محمدعلی، متولد شهر برازجان و رییس صندوق کار آفرینی امید شعبه دشتستان است.

او در حال حاضر دارای مدرک لیسانس است و قبلا کارشناس تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) از سال ۸۸ تا ۹۰ بوده است.

وی از بانوان موفق و نمونه دشتستان است که طی دوره مدیریت خود در سمت هایی که بر عهده داشته حامی بانوان سرپرست خانوار بوده و در حمایت از طرح های اشتغال زا و مشاغل خانگی فعالیت های زیادی انجام داده است.

کیمیا کوهکن در مردم داری و خدمت صادقانه به مردم انگشت نما بوده و هم اکنون که ریاست صندوق کارافرینی امید دشتستان را عهده دار است در جذب اعتبارات به این صندوق بسیار فعال بوده به صورتی که در جذب اعتبار رتبه اول و دوم استانی را کسب کرده است.

همچنین در سال های ۹۷ و ۹۸ با اعلام رویکرد جرید دولت تدبیر و امید و پرداخت تسهیلات اشتغال به روستاییان و عشایر موفق به کسب رتبه اول در بین شهرستان های استان گردید.

گفتنی است که این بانوی پرتلاش دشتستانی به عنوان کارمند و مدیر نمونه در طی سالیان خدمت خود در صندوق استان توسط فرماندار وقت، نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

کیمیا کوهکن

اطلاعات این بانوی موفق را در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار می دهیم تا بتوانیم بانوان موفق شهرستان را به هم استانی های خود معرفی نماییم.

برای مشاهده دیگر همکاران به این صفحه بروید.

همچنین ببینید : معرفی بانوی جوان و موفق برازجانی که علیرغم جوانی، مدیر چند شرکت است.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

راوند پوشان | شرکت تعاونی و بنیاد خیریه

::راه های ارتباطی با زهرا راوند::

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بایگانی